joi, 1 decembrie 2016

Bine v-am gasit!

               Bine v-am gasit si aici, pe noua mea pagina de blog, o pagina dedicata creatiilor manuale. Unii dintre voi ma cunosc de pe celalalt blog al meu, Arome si culori. Acolo gatim si prajiturim, aici ne ocupam de partea artistica. :)
               De mica am fost pasionata de tricotat, crosetat, mai apoi de cusut goblenuri, crosetat dantele, in mare parte cam tot ce tine de lucru manual. De curand insa mi-am descoperit o noua pasiune si anume accesoriile handmade. Poate e prea mult spus bijuterii, dar le putem numi accesorii deocamdata. Pentru inceput am sa va postez cateva accesorii realizate din margele crosetate si altele realizate prin tehnica frivolite. Sper sa va placa si sa ma urmariti cu placere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu