luni, 2 noiembrie 2020

Cum mi-am reconditionat o masuta

 

Saptamana trecuta mi-am reconditionat o masuta pe care fetita mea a desenat/pictat cu acuarele si pe care a reusit sa o murdareasca. Astfel ca am decis sa o readuc la viata. Si cum am eu niste "pitici" si visez la o mobila alba, am inceput cu masuta si intentionez sa vopsesc toata mobila. Stiu ca e o munca titanica, dar ...incerc. Si sper sa reusesc. :)

Desigur, am avut parte si de ajutorul fetitei mele, careia trebuie mereu sa-i gasesc ocupatie, acum ca si gradinitele s-au inchis, e si frig si nici afara nu prea mai putem iesi.

Am folosit vopsea Oskar Aqua Matt si un mic trafalet din burete, pensula si desigur hartie de slefuit. Aceasta vopsea e perfecta pentru asa ceva, pentru ca e o vopsea pe baza de apa, nu are miros si se usuca foarte repede. Mai jos va arat niste poze si sper sa va placa si voua ce a iesit. Mie imi place tare mult.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu