joi, 3 martie 2022

Ursuleti crosetati (Teddy bear)

 

Acesti ursuleti dragalasi sunt crosetati din fire de catifea, dupa tutorialul de aici. Sigur ca ai mei nu arata exact ca ursuletii din tutorial, dar asta pentru ca difera firele, croseta si desigur umplerea lor. Eu i-am umplut mai tare, sunt mai indesati. La cel mare am folosit firele Alize Veluto. Sunt de foarte buna calitate spre deosebire de alte fire de catifea din care sar fulgi si care nu se pot desira in cazul in care gresim si e nevoie sa desiram. 


Cel mare are 32 cm iar cei mici 22. La ambii ursuleti am lucrat cu croseta 3,5 dar la firul Alize ar fi mers si croseta nr. 4. 

La cei mici am folosit fire de catifea comandate de pe Aliexpres. Firele sunt frumoase, fine dar se lucreaza destul de greu pentru ca se destrama usor. Umplutura folosita e superball.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu